A kreatív linképítés Arvisura-módszere - Honapok optimalizálása a Google Kolibri és Pingvin Algoritmus után

Keresőoptimalizálás a Google-kereső szempontjai szerint

Az angolból nem teljesen pontosan fordított keresőoptimalizálás (SEO) összetett folyamat, amelynek révén valamely kiválasztott weboldal kedvező Google-helyezést nyerhet a kulcsszavas találati listákon. A szokásos rutin-módszerek valamelyest módosultak a Google Pingvin Algoritmus Frissítések és a Google Hummingbird (Kolibri) keresőmotor élesítése. A rendszer a hangsúlyt a kulcsszavakról (keywords) az értelmezhető, az élőbeszédhez igazodó keresőkérdésekre helyezte át. Ehhez igazodva a weboptimalizálásban jártas SEO-szakértők kidolgozták a linképítés diszperzív módszerét, amelyet egy téves őstörténeti kutatás nyomán Arvisura-SEÓnak kereszteltzek el.

 

Az eredeti és a mai Arvisura-jelentés

Az Arvisurák eredetileg szanszkrit nyelven írt szakrális szövegek. A 20. században modern bölcseleti rendszer, a keleti egzisztencialista filozófia épült rá. Akárcsak az ayurvédikus tanításnak, úgy ennek a szemléletnek a fundamentumát is az az axióma képezi, amely szerint a világ teremtésekor létrejött ősprtincípium a kollektív emlékezet és a transzcendens tudatformák révén lényegül rá minden újonnan keletkező szunsztanciára (így akár az internetre is).

Eszerint a legszűkebb értelemben az Arvisura a szubsztanciákra rálényegülő őselv, ősaxióma, az teremtés princípiuma.

Arvisura-módszerek a SEO területén

A kárpátaljai Ungváron 2006-ban az információelmélet és a szemantikus web problémáit elemző magyar kutatócsoport fedezte fel a párhuzamot a webes keresési interakciók és az arvisura-jellegű rálényegítések között. Ezért a tartalmi megfeleltetések optimális fokát elérő internetes tartalmak szubsztanciáját hosszas vita után arvisura-állapotnak nevezték el. Ebből az aspektusból nézve a tartalomoptimalizálás, vagyis a webtartalmaknak a keresők számára való optimalizálása nem más, mint az arvisura-állapot elérésére tett szakadatlan törekvés annak esélye nélkül, hogy az optimum valaha is elérhető lesz.

Ál-Arvisura, hamis arvisurák

A hun-magyar őstörténeti Arvisura keletkezése

A második világháború idején munkaszolgálatát teljesítő Paál Zoltán írástudatlan ózdi kohászt kétes egzisztenciájú kommunista magyar partizánok 1945 február 2-án kalandos körülmények között megszöktetik a táborból, hálából Paál maga is partizánnak áll és megismerkedik Szalaváré Tura manysi származású szovjet-orosz partizánnal, akit nem sokkal korábban ejtőernyővel dobtak le Ózd környékén speciel azért, hogy megszervezze és vezesse a magyar fegyverest ellenállást a megszálló német csapatokkal szemben - legalábbis ez volt a fedőtevékenysége, mert valójában az Arvisurát - mint sztalini propaganda-anyagot - átadja a megszállni tervezett országok lakosságának, s ezzel megtörje tényleges tradícióikat.

A magán finnugor rovósámánok leszármazottjának mondó Szalaváré Tura ráerőltette Paál Zoltánra, hogy ezentúl ő írja tovább a manysik ősi világtörténetét - ami, mint tudjuk, csak a beavatottak kiváltsága lehet, de Paál állítólag megfelelt a kritériumoknak, mivel neki is három különálló lelke volt, valamint bizonyítottan palóc (úz, azaz hun-magyar) származású, s most a palócok következnek az Arvisura írók nagyszerű sorában.

Zürjén hagyomány szerint tartott temetési szertartás során tudatmódosító sámánitallal révületbe ejtik a naivitást mutató Paál Zoltánt, aki így rögvest megismeri a múltat és a jövőt oda-vissza, s immáron három lelke birtokában teljességgel alkalmassá válik arra, hogy megírja a 24 Hun Törzsszövetség minimum 60000 éves történetét legalábbis az Ateisz elsüllyedésétől kezdődően, de méginkébb Ardvisura Anyahitának a Szíriuszról való megérkezésétől. A beavató szertartással párhuzamosan sorra került, ugancsak obi-ugor tradíció szerint megtartott medvetor alkalmával Paál Zoltán törzse (tudjuk, a palúzok, az úzok utódai, akárcsak a balládiumi pirézek) megkapja a medvetor-tartás és az Arvisura-igazmondás jogát, amelyet a kohász a kollktív tudatalattival fenálló bennsőséges kapcsolatának köszönhetően buzgón gyakorol életének elkövetkezendő cirka negyven esztendejében, mit sem tudva arról, hogy a szentségként tisztelt Arvisura eredetileg derék indiai jógik és guruk szakrális szava volt.

A SEO két fő munkafázisa:

1. a kreatív honlapoptimalizálás

A kreatív honlap optimalizálás vagy weboldal optimalizálás során magát a szájtot tesszük alkotói módszerekkel minél megfelelőbbé arra, hogy a keresőprogramok számára könnyen elérhető, áttekinthető, és a találati listákban jól szerepeltethjető legyen. A folymat részben szövegi-tartalmi jellegű, részben részben pedig techniaki szempontú és a honlap látható felületén kívül a láthatatlan tartalmakat, html-kódokat is érinti. A kreativitás inkább a szövegek kialakításában nyilvánul meg, illetve abban, hogy ezek létrehozása során megtörténi a tartalmi alapfok elemeinek rálényegítésre a kontextusra.

2. a diszperzív linképítés

A hivatkozásokat megtestesítő linkek támogatják a kiválasztott honlapot az előrejutásban. A külső URL-címekről indított hivatkozás-rendszer speciális jellegének a kialakítása a voltaképpeni diszperzív linképítés, amely abbankülönbözik a hagyományostól, hogy az optimalizált honlapra küldött linkek mennyisége, erőssége és relevanciája nagyobb szórást mutat, mint az optimalizálás során meghatározott Arvisura-hányados. Ezért az eljárás közvetett úton erősíti a weblapl Google-pozícióit, mintegy mandínerből ér el kereskedelmileg is értékes helyezést.

Budapesti sofőrsegély szolgálat

Ha valamelyik mulatóhelyen kicsit beszivornyázott, ne üljön gipkocsija volánja mögé, ne vállalja az ittas vezetés kockázatát - vegye igénybe a sofőrszolgálat Budapest nyújtotta előnyüket: saját autójával együtt juthat haza a mulatás után telefonon hívott profi gépkocsivezető segítségével. Tisztában kell lennie azzal, hogy roppant előnyos a budapesti sofőrsegélyt igénybe venni, mert ezzel az esetek többségében kivédhetik a szondáztatással járó kellmetlenségeket.

 

 

 

 

Kreatív linképítés - Arvisura Google optimalizálás

Link building - Linképítés. Arvisura Google-kereső optimalizálás. A keresőbarát weboldal és a kreatív honlap optimalizálás diszperzív linképítő projekt keretében biztosítja a weboldalak értékes Google-helyezését a találati listákon. ARVISURA-SEO: a keresőoptimalizálás korszerű eljárásai. A weboldal témája és kulcsszavai: keywords, kulcsszavak, linképítés, link buildig, arvisura, seo, linkmarketing, google, keresőoptimalizálás, honlap, weboldal, honlapoptimalizálás, web oldal, site, szájt, weblap, net, internet, linkek, linkfelhő, kulcsszó, keresőbarát, optimalizálás, seo. | A sikeres szereplés záloga a keresőbarát weboldal + kulcsszó szempontú Google keresőoptimalizálás. A kreatív honlap optimalizálás lehetővé teszi a Google-büntetések elkerülését. Ilyenformán anélkül végezhető hatékony linképítés, hogy a webhely Google-szankció nyomán hátrasorolódna. A diszperzív linképítésben nagy szerepet játszanak a kereső kulcsszavak és keresőkérdések, amelyek weblap-seo irányát adják meg. A SEO-ágazat a keresőmarketing körébe tartozik, hívják internetes marketingnek, de lehet a neve online marketing is. Ezzel érhető el a találatok maximalizálása és az optimális látogatás növelés.

Főlap: Google-kulcsszavak a kereső optimalizálásban - keresőbarát weboldal: